Marketing polityczny w internecie
książka
Wydawnictwo Muza |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej.Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej.
W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Muza |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 29.09.2010 |