Marketing polityczny w internecie - Sergiusz Trzeciak - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing polityczny w internecie (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Muza
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 176
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Marketing polityczny w internecie - opis produktu:

Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej.

Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej.

W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.

Książka Marketing polityczny w internecie pochodzi z wydawnictwa Muza. Autorem książki jest Sergiusz Trzeciak. Książka Marketing polityczny w internecie liczy 176 stron. Jej wymiary to 235x155. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Muza
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 235x155
  • Ilość stron: 176
  • ISBN: 978-83-7495-824-0
  • Wprowadzono: 29.09.2010

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -40%
27 śmierci Toby`ego Obeda miękka
25,14 zł 41.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
25,75 zł 42.90
Dodaj do koszyka
  • -36%
Diuna Kroniki Diuny Tom 1 miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -30%
Amerykański brud miękka
31,43 zł 44.90
Dodaj do koszyka
Dodruk - 10.11.2020

Sergiusz Trzeciak - przeczytaj też

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing polityczny w internecie

4.6/5 ( 7 ocen )
    5
    6
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Piotr Szulc

p.szulc(at)o2.pl
  • 27-02-2011
  • 05:01

Recenzując tę książkę na samym początku warto wspomnieć o tym, że jest to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku. Od paru lat mówi się wiele na temat marketingu politycznego w nowych media takich jak blogi, ale nigdy wcześniej żadna książka nie została poświecona temu interesującemu tematowi. I właśnie ten fakt głównie przekonał mnie do zakupu tej publikacji.
Czytając te książkę od razu się rzuca się w oczy ogromna wiedza i praktyka autora na temat omawianej materii, która jest podana w prostej i wolnej od fachowego żargonu formie. W pierwszej części publikacji Trzeciak objaśnia generalne pojęcia związane z marketingiem politycznym we Internecie. Następnie daję wskazówki i opisuję w jaki sposób powinna wyglądać strategia działań polityka w sieci. W kolejnych rozdziałach autor przechodzi już do opisów konkretnych narzędzi marketingu politycznego w Internecie takich strona www, blog czy profil na portalu społecznościowym. Trzeciak nie zapomina również o e-mail marketingu, który ma kluczowe znaczenie przy wyborach samorządowych jak i parlamentarnych. Co więcej, książka zawiera wiele przykładów poprawnych form użycia internetowego marketingu często ukazanych w formie zrzutu z ekranu co zdecydowanie ułatwia zrozumienie tej materii. Z publikacji można się nawet szczegółowo dowiedzieć jak założyć konto na Naszej Klasie co dla mnie wydaję się proste, ale za pewne dla niektórych początkujących internautów może stanowić to spory problem. Natomiast na końcu książki można znaleźć wiele linków do przydatnych stron www, a także mały słownik terminów związanych z marketingiem i Internetem.
„Marketing Polityczny w Internecie” przede wszystkim warto polecić politykom. Wielu z nich cały czas nie zdają sobie sprawy z potencjału jaki drzemie w Internecie używając cały czas tylko tradycyjnych form komunikacji z wyborcami. Są też tacy którzy są obecni w Internecie ale widać, że nie do końca mają wiedzę jak to robić. Zatem główne te dwie grupy powinny najbardziej skorzystać z tego wydawnictwa. Jednakże, myślę że ta książka może się też okazać interesująca dla ludzi „po drugiej stronie barykady”. Każdy wyborca, który chcę po prostu poznać jak wygląda od kuchni kreowanie wizerunku polityka w Internecie na pewno z zainteresowaniem przeczyta publikację Trzeciaka. Ja wyszedłem z takiego założenia i nie rozczarowałem się, co więcej z pełnym przekonaniem mogę polecić tę książkę

Czy recenzja była pomocna?