Marketing polityczny w gorsecie mediów
książka
Wydawnictwo Adam Marszałek |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 20.01.2015 |