Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Opis produktu:
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?
Odpowiedź znajdziesz w książce "Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?", której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.
Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:
- przygotować się do kampanii wyborczej;
- zorganizować sztab wyborczy;
- budować i komunikować markę osobistą kandydata;
- przygotować program i materiały wyborcze;
- komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);
- zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;
- przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;
- wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.
Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego:
kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Roster Group |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 205x135x12 |
Liczba stron: | 220 |
Wprowadzono: | 09.05.2019 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.