SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing Mody

Strategia i promocja

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Arkady
Data wydania 2019
Oprawa miękka
Ilość stron 240
  • Wysyłamy w 24h

Opis produktu:

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Arkady
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2019
Wymiary: 190x255
Ilość stron: 240
ISBN: 9788321350646
Wprowadzono: 28.01.2019

RECENZJE - książki - Marketing Mody, Strategia i promocja - Harriet Posner

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 9 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: