Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Difin
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 338
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność Ostatnie sztuki u dostawcy
    Ostatnie sztuki produktu u dostawcy.
    Spróbujemy go dla Ciebie sprowadzić.
    W przypadku braku tej pozycji, zamówienie zostanie zrealizowane bez niej.
  • Okazje na książki w promocji!

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - opis produktu:

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix - produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

Książka Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju pochodzi z wydawnictwa Difin. Autorem książki jest Tomasz Trojanowski. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju liczy 338 stron. Jej wymiary to 160x230. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 160x230
  • Ilość stron: 338
  • ISBN: 978-83-8085-704-9
  • Wprowadzono: 25.08.2018

Tomasz Trojanowski - przeczytaj też

-6%
100 muzycznych zagadek miękka 18,76 zł 19.96
Dodaj do koszyka
-37%
Kocie historie część 2 twarda 16,91 zł 26.84
Dodaj do koszyka
-12%
Kolorowanka Instrumenty miękka 11,78 zł 13.39
Dodaj do koszyka
-33%
Lulek, Dziobas i spółka twarda 16,64 zł 24.83
Dodaj do koszyka
-37%
Stroiciel twarda 15,65 zł 24.83
Dodaj do koszyka
-1%
Szkoła na fortepian 2 miękka 31,89 zł 32.21
Dodaj do koszyka
-36%
Uciekinierzy twarda 15,90 zł 24.83
Dodaj do koszyka
-36%
Wielki powrót twarda 15,90 zł 24.83
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.