Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie - Krzysztof Podstawka - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Warszawski
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 246
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie - opis produktu:

Podręcznik ten powstał z myślą o menedżerach aktualnych i przyszłych, którzy - mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów (najlepszych praktyk) oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywnego uprawiania marketingu.
Z powodu limitowanych rozmiarów tego opracowania pominięto zagadnienia, jak marketing zagraniczny; poświęcono np.: badaniom marketingowym, marketingowi usług i zarządzaniu sprzedażą, mniej miejsca, niżby na to zasługiwały. Czytelnik łatwo je odnajdzie w innych opracowaniach na temat marketingu, np.: w książce Philipa Kotlera.
Autor poczynił starania, aby charakterystyczne dla tej pracy były:
- użycie wszędzie tam, gdzie to konieczne i możliwe, podejść analityczno-decyzyjnych, a nawet metodyczno-wykonawczych oraz obrazowych przykładów i przypadków z wyeksponowaniem koniecznej integratywności i "strategiczności";
- możliwie praktyczne nastawienie, dlatego stale (może poza początkiem rozdziału I) przeplatają się dwa wątki:
1) co się kryje za określonymi elementami marketingu,
2) jak je zastosować (lub też: "nie tylko co? - ale jak to zrobić?");
- poświęcanie więcej miejsca na zagadnienia słabiej eksponowane w dostępnej literaturze marketingowej.

Książka Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Warszawski. Autorem książki jest Krzysztof Podstawka. Książka Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie liczy 246 stron. Jej wymiary to 165 x 240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Warszawski
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 165 x 240
  • Ilość stron: 246
  • ISBN: 9788361276081
  • Wprowadzono: 25.01.2013

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłka w 24h
Dodaj do koszyka
  • -5%
Idealny rodzic nie istnieje twarda
46,56 zł 49.00
Wysyłka w 24h
Dodaj do koszyka
  • -34%
Amerykański brud miękka
29,63 zł 44.90
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
  • -19%
Zakładka drewniana Kobieta z balonem  
9,95 zł 12.29
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
Zakładka do książki Buses  
7,97 zł
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
  • -4%
Zakładka 42 ze wstążką Pieprz  
10,01 zł 10.43
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie

4/5 ( 14 ocen )
    5
    9
    4
    1
    3
    1
    2
    1
    1
    2

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.