Marketing internetowy w małej firmie - Holly Berkley - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing internetowy w małej firmie

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 352
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Marketing internetowy w małej firmie - opis produktu:

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna.

Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy.

* Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej
* Przygotowywanie treści witryny WWW
* Organizacja kampanii e-mailowych
* Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy
* Programy partnerskie
* Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
* Stosowanie banerów reklamowych
* Współpraca z wykonawcami witryn WWW

Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Książka Marketing internetowy w małej firmie pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Holly Berkley. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Marketing internetowy w małej firmie liczy 352 stron. Jej wymiary to 176x250.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing internetowy w małej firmie

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.