Marketing i public relations w małej firmie, Wydanie II zaktualizowane Small Business - opis produktu:
Sztab doradców ds. marketingu i PR:
* wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
* opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
* przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
* przeprowadzi badania marketingowe
* pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
* nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
* udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym - klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii Mała firma dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
* Bezbłędne kierowanie małą firmą.
* Wykorzystywanie zalet small biznesu.
* Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
* Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Książka Marketing i public relations w małej firmie Wydanie II zaktualizowane Small Business, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Moi Ali. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Marketing i public relations w małej firmie liczy 480 stron. Jej wymiary to 148×210. Oprawa jest miękka. - -31%


- -51%

- -18%

- -30%


- -31%

- -31%

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.