Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Marketing i public relations w małej firmie

Wydanie II zaktualizowane Small Business

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Sztab doradców ds. marketingu i PR:

* wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
* opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
* przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
* przeprowadzi badania marketingowe
* pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
* nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
* udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym - klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii Mała firma dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

* Bezbłędne kierowanie małą firmą.
* Wykorzystywanie zalet small biznesu.
* Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
* Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 03.04.2009

RECENZJE - książki - Marketing i public relations w małej firmie, Wydanie II zaktualizowane Small Business

4.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0