Marketing i public relations w małej firmie - Moi Ali - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Marketing i public relations w małej firmie (miękka)

Wydanie II zaktualizowane Small Business

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 480
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Marketing i public relations w małej firmie, Wydanie II zaktualizowane Small Business - opis produktu:

Sztab doradców ds. marketingu i PR:

* wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
* opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
* przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
* przeprowadzi badania marketingowe
* pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
* nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
* udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym - klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii Mała firma dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

* Bezbłędne kierowanie małą firmą.
* Wykorzystywanie zalet small biznesu.
* Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
* Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Książka Marketing i public relations w małej firmie Wydanie II zaktualizowane Small Business, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Moi Ali. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Marketing i public relations w małej firmie liczy 480 stron. Jej wymiary to 148×210. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing i public relations w małej firmie, Wydanie II zaktualizowane Small Business

4.5/5 ( 4 oceny )
    5
    2
    4
    2
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.