Marketing Drakuli - Igor Kozula - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
odsłuchaj fragment

Marketing Drakuli (miękka)

Jak zarabiać na ludzkich strachach

książka

Marketing Drakuli, Jak zarabiać na ludzkich strachach - opis produktu:

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach - przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.

Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali.

Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

Książka Marketing Drakuli Jak zarabiać na ludzkich strachach, pochodzi z wydawnictwa Studio Emka. Autorami książki są Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, psychologia. Książka Marketing Drakuli liczy 208 stron. Jej wymiary to 210x143x15. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing Drakuli, Jak zarabiać na ludzkich strachach

4/5 ( 2 oceny )
    5
    0
    4
    2
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Qultura słowa

  • 25-08-2019
  • 15:53

Strach się bać ?
Strach towarzyszy ludziom od zarania dziejów i choć zwykle robimy wszystko, by przestać się bać. Choć ten strach demonizujemy zupełnie niesłusznie, bowiem ? o ile nas nie paraliżuje, to może działać na nas motywująco. Zresztą, gdyby nie strach, nasi praprzodkowie zapewne nie żyliby długo, to bowiem swego rodzaju system wczesnego ostrzegania i jeśli nie przeradza się w irracjonalny, bezpodstawny i mało konstruktywny lęk, to warto ze strachem się zaprzyjaźnić.
O tym, jak wdzięcznym tematem może być strach, wiedzą również doskonale dziennikarze czy specjaliści od marketingu, dla których strach jest sposobem na zwiększenie zarobków. To dlatego właśnie wiadomości pełne są przerażających informacji, zaś w sklepach znajdziemy wszystko, co tylko pozwala nam się poczuć odrobinę lepiej, bezpieczniej. Co więcej, nawet jeśli zagrożenie praktycznie nie istnieje, to w interesie wielu jest stworzyć jego wrażenie, zaś kreując odpowiedni scenariusz, od razu podać rozwiązanie problemu.
O tym, w jaki sposób zarabiać właśnie na ludzkim strachu, doskonale wiedzieli: Igor Kozula, Nikolas Koro oraz Siergiej Pawłow, pisząc książkę ?Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach?. Opublikowana nakładem Wydawnictwa Studio Emka pozycja oparta jest na wieloletnim doświadczeniu autorów, specjalistów od marketingu i brandingu. To lektura skierowana przede wszystkim do specjalistów sprzedaży, pracowników działów marketingu, szefów firm, ale również copywriterów czy dziennikarzy ? słowem wszystkich, którzy mają interes w tym, by zarabiać na ludzkim strachu, a także dla tych, którzy przynajmniej raz w życiu ten strach odczuwali.
Kolejne rozdziały, to kolejne fobie obecne w społeczeństwie, a także pokrewne lęki, których występowanie kreuje te same potrzeby. Mimo iż na stronach książki spotkamy się ze sporym ładunkiem humoru, mimo iż napisana ona jest z dystansem do siebie i świata, to zarówno przywołane fobie, jak i odpowiedz na nie w formie produktów, są jak najbardziej realne. Poznamy zatem aerofobię, czyli lęk przed lataniem i zastanowimy się w jaki sposób skupiając się na tej fobii można zwrócić uwagę klientów na dany towar czy usługę, producenci kosmetyków i suplementów diety zatrą ręce czytając o aetatemofobii, czyli lęku przed starzeniem się, zaś firmy cateringowe (szczególnie te oferujące posiłki oparte na zdrowych produktach) zyskają klientów opierając swoją strategię działania na wiedzy o bulimifobii.
Lektura książki daje pojęcie, z iloma lękami tak naprawdę zmagają się ludzie ? autorzy opisali ponad pięćdziesiąt fobii, do tego zaś dochodzą kolejne, które są z nimi skojarzone i / lub stanowią ich źródło bądź konsekwencje. Lęki te zostały ułożone w porządku alfabetycznym, co daje nam możliwość łatwego ich odszukania, zaś po każdym rozdziale odpowiemy sobie na pytania, które pozwolą nam wykreować potrzebę sprzedażową, bądź zaplanować strategię sprzedaży istniejącego już produktu. Co więcej, jeśli odnajdujemy u siebie strach przed opisanymi czynnikami, to mamy szansę zastanowić się, czy w ogóle warto się bać?

Czy recenzja była pomocna?