Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
książka
Wydawnictwo Poltext |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
budowę emocjonalnych podstaw lojalności
wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Poltext |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 23.10.2012 |