Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

książka

Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
budowę emocjonalnych podstaw lojalności
wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 23.10.2012

RECENZJE - książki - Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

4.4/5 ( 15 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    0
  • 3
    3
  • 2
    1
  • 1
    0