MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

książka

Wydawnictwo BL Info
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: BL Info
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 08.01.2007

RECENZJE - książki - MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0