Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Bogdan Gregor - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 152
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - opis produktu:

Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Książka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Łódzki. Autorami książki są Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie liczy 152 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.