Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 27.03.2019

RECENZJE - książki - Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1