SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Rozpisani.pl
Data wydania 2017
Oprawa miękka
Liczba stron 190
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:
- będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;
- wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;
- wzmocni poczucie Twojej wartości;
- podkreśli Twoją wyjątkowość.
Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości.
W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre`u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.
Renata Wrona
Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki `Szczęśliwa kobieta - rozwój, kariera, miłość` oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie.
Ekspertka w dziedzinie budowania marki - w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations.
Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową `Points of You` oraz metodę dramy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2017
Wymiary: 176x240
Liczba stron: 190
ISBN: 978-83-948082-2-8
Wprowadzono: 22.11.2017

RECENZJE - książki - Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek - Renata Wrona

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 15 ocen )
  • 5
    12
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Z herbatą wśród książek

ilość recenzji:1

brak oceny 2-02-2018 18:16

Chociaż żyjemy w XXI wieku i teoretycznie mamy równouprawnienie, kobiety ciągle muszą walczyć o swoją pozycję w świecie, w którym dominują mężczyźni. Dotyczy to także, a może przede wszystkim, świata biznesu. Panie, które chcą się wybić i osiągnąć sukces zawodowy, muszą zbudować silną markę osobistą, świadczącą o ich profesjonalizmie. Właśnie temu tematowi poświęciła swoja książkę Renata Wrona ? coach ICF, trenerka rozwoju osobistego i biznesu, specjalistka public relations, ekspertka kreowania wizerunku.

Czym właściwie jest marka osobista? Jak pisze autorka: Marka osobista to ty ? kim jesteś, jak wyglądasz, jak się zachowujesz, co umiesz, co inni o tobie myślą i z czym kojarzysz się innym. Krótko mówiąc, jest to zbiór indywidualnych cech (wewnętrznych i zewnętrznych) budujących nasz wizerunek. Renata Wrona w przejrzysty i przystępny sposób przedstawia zbiór porad, które pozwolą kobietom budować pewność siebie i profesjonalizm, a w efekcie ? osiągać większe sukcesy na polu zawodowym.

Książka jest podzielona na kilka głównych działów, z których nauczycie się nie tylko tego, jak dbać o swój wygląd (jak ubierać się na różne okazje, jak łączyć kolory i dobierać dodatki, jakich błędów nie popełniać przy wyborze stroju), lecz także jak zachowywać się w sytuacjach biznesowych, jak powinna wyglądać właściwa komunikacja oraz w jakim zakresie zdrowie wpływa na wizerunek. Autorka zamieściła wiele praktycznych wskazówek, które mogą się przydać zarówno w sferze zawodowej, jak i w pracy nad sobą. Bardzo podobało mi się kilkakrotne podkreślanie, że budując swoją markę, jak najbardziej warto inspirować się osobami, które podziwiamy, ale z pewnością nie należy nikogo kopiować i udawać kogoś, kim nie jesteśmy. Należy pozostać sobą ? ulepszoną wersją samej siebie.

Marka kobiety w biznesie została pięknie, profesjonalnie wydana. Gruby, błyszczący papier, duża, wyraźna czcionka, przejrzysty układ tekstu i mnóstwo kolorowych fotografii sprawiają, że książkę czyta się bardzo przyjemnie. Książka została napisana prostym językiem; na szczęście pani Renata nie poszła w stronę branżowego stylu, niezrozumiałego dla postronnych obserwatorów, ale postarała się, aby każda czytelniczka bez problemu mogła zrozumieć porady i przesłanie książki. Widać, że autorka zajmuje się coachingiem, bo zwraca się do czytelniczek na ?ty?, co wzbudza ich zaufanie i pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców.

Chociaż spotkałam się z opiniami, że tę książkę powinna przeczytać każda kobieta, to nie do końca mogę się z tym zgodzić. Jest to lektura skierowana do konkretnego odbiorcy, czyli kobiety aktywnej zawodowo, ale nie w każdej pracy da się zastosować opisane przez panią Wronę rady. Na przykład kelnerka, sprzątaczka czy pracownica McDonald?s niewiele wyniesie z tej lektury, za to bizneswoman, menedżerka, właścicielka firmy czy pracownica korporacji znajdą w niej wiele cennych treści, które zachęcają do pracy nad marką osobistą i mogą pozytywnie wpłynąć na życie. Część informacji jest uniwersalna i rzeczywiście w jakimś stopniu może dotrzeć do każdej czytelniczki, jednak ? jak wskazuje sam tytuł ? przede wszystkim dotyczy zachowania i wizerunku w środowisku biznesowym.

Jeżeli chodzi o moje odczucia, to książka przemówiła do mnie w niewielkim stopniu ? absolutnie nie należę do jej grupy docelowej. Jako zorientowana na dom i rodzinę ?kura domowa? zwyczajnie nie znajduję w swoim życiu zastosowania większości porad, niewątpliwie cennych dla bardziej aktywnych czytelniczek. Nie jestem też zwolenniczką tak popularnych w dzisiejszych czasach i powszechnie promowanych poglądów, że moje JA jest najważniejsze, że powinnam być skupiona na SOBIE i SWOJEJ karierze, że moje osobiste szczęście leży tylko w MOICH rękach. Wręcz przeciwnie ? uważam, że ludzie byliby szczęśliwsi, gdyby mniej skupiali się na sobie, a więcej na innych.

Z pewnością nie jest to zła książka i z czystym sumieniem mogę polecić ją tym z Was, które poważnie traktują swoją karierę zawodową i samorozwój; którym zależy na poprawieniu własnego wizerunku i zyskaniu większej pewności siebie; które marzą o byciu kobietą sukcesu. Marka kobiety w biznesie może Wam w tym pomóc, o ile jesteście pełne pasji, zdeterminowane i gotowe na zmiany.

Czy recenzja była pomocna?

Paula

ilość recenzji:1

brak oceny 30-11-2017 07:05

Wyjątkowa książka. Dzięki niej czuję się pewniej bo wiem jak powinnam się zachować w różnych biznesowych sytuacja. Wiem jak się ubrać aby zawsze wyglądać dobrze i elegancko.

Czy recenzja była pomocna?