#MAMA
Nieperfekcyjny nieporadnik O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Pascal |
Data wydania 2018 |
Oprawa miękka |
Ilość stron 288 |
Opis produktu:
Zastanawiasz się, czy mieć dziecko? Spodziewasz się dziecka? Masz już dziecko? Chcesz je wychować, ale nie zwariować? Jeśli tak, ta książka jest dla Ciebie!
Czy ciąża na pewno jest takim błogosławionym stanem? Czy poród to najlepsze, czy najgorsze godziny w życiu kobiety? Co tak naprawdę będzie ci (nie)potrzebne przy kompletowaniu wyprawki? Czy można bagatelizować baby blues? O co chodzi z High Need Baby?! Jak zaangażować tatę w opiekę nad dzieckiem? Czy jest dobry moment na drugą ciążę? Małe dziecko, mały problem... a duże...?
Odpowiedzi na te i inne pytania, zabawne opowieści i poważne tematy, znajdziesz w debiutanckiej książce Marii Natalii Tymańskiej. #MAMA radzi, ale się nie mądrzy... a przynajmniej próbuje ;).
Maria Natalia Tymańska jest przede wszystkim mamą czteroletniego Teo i dwuletniej Luny, blogerką parentingową, właścicielką szkoły językowej dla dzieci, dj-ką, oraz żoną Tymona Tymańskiego. W dziesięciu obszernych felietonach utrzymanych w koncepcji rodzicielstwa bliskości, mówi wprost i bez ogródek o tym, jak przetrwać najczęstsze wyzwania macierzyństwa. Korzystając z własnych doświadczeń tłumaczy, obala mity i radzi co i jak robić, żeby wychować szczęśliwe dziecko, a przy okazji nie stracić pogody ducha.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Pascal |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2018 |
Wymiary: | 145x210 |
Ilość stron: | 288 |
ISBN: | 978-83-7642-995-3 |
Wprowadzono: | 13.02.2018 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.