Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

książka

Wydawnictwo WSIIZ
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: WSIIZ
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 24.07.2008

RECENZJE - książki - Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

4.7/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0