SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ludzie z poczuciem celu

W jaki sposób przywódcy wykorzystują cel by budować stabilne organizacje

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo JS&CO DOM WYDAWNICZY
Oprawa miękka
Liczba stron 430

Opis produktu:

Ludzie z poczuciem celu jest o kluczowej sprawie dla współczesnego lidera. O jego powołaniu i budowie morale zespołów w trudnych, coraz bardziej niepewnych a jednoczenie niosących coraz to nowe możliwości czasach. PURPOSE to angielski termin, który nie ma polskiego odpowiednika. Bo to więcej niż cel, zadanie, target. Tu chodzi o wizje i cel, które nadają znaczenie i sens temu, co robimy. Cele i zadania musimy ustawicznie weryfikować i zmieniać, podtrzymując zarazem obrany kierunek i wartości. Zmieniać motywacje w determinacje. To dziś zadanie nie tylko dla top managerów, lecz i kierowników średniego szczebla, dla ich coachow i doradców. Autor, odwołując się do badan jak i praktyki, podstaw dobrej szefowskiej rozmowy, storyteling i neuronauki - oferuje czytelnikowi prosty instruktaż, jak prowadzić samemu i pobudzać wśród ludzi `purpose driven life` - życie i prace z poczuciem misji. Bardzo wartościowa książka.
Niech Wam służy. Jacek Santorski
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: JS&CO DOM WYDAWNICZY
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 0x0
Liczba stron: 430
ISBN: 978-83-941380-6-6
Wprowadzono: 07.02.2018

RECENZJE - książki - Ludzie z poczuciem celu, W jaki sposób przywódcy wykorzystują cel by budować stabilne organizacje - Kevin Murray

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 10 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: