Logo Design Love

Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

podręcznik

Wydawnictwo Helion
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

-Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
-Gdzie szukać twórczych inspiracji?
-Jak negocjować z klientami?


Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.

Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.

- Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a.
- Zasady wyceniania projektów.
- Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
- Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
- Analiza kultowych projektów.
- Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
- Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.

Zrób logo, które stanie się kultowe!

David Airey - niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida - davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com - każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Logo Design Love, Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

4.4/5 ( 23 ocen )
  • 5
    18
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    2
  • 1
    1

BOOK wie co

ilość recenzji:18

1-09-2020 10:04

? 9 / 10

Wartość książki: 9/10
Komfort czytania: 8/10
Zadowolenie z lektury: 9/10
Stosunek jakości do ceny: 9/10

__________________

Rok wydania: 2018
Wydawnictwo: Helion
Autor: David Airey

LOGO DESIGN LOVE. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona. Wydanie II rozszerzone. Książka, która w mojej opinii jest absolutnym arcydziełem! Na co dzień zajmuję się grafiką komputerową, m.in. w kontekście tworzenia identyfikacji wizualnej i muszę przyznać, że niewiele podręczników miało tak ogromny wpływ na moje podejście do pracy, jak ta pozycja.


Wartość książki oceniam bardzo wysoko, gdyż zakup ten spełnił moje oczekiwania i to nawet z nawiązką - ładna oprawa, bezcenna wiedza wyłożona w prostym języku, wszystko to podparte ogromną ilością przykładów i ilustracji, a całość złożona w taki sposób, że czytelnik przechodzi przez kolejne rozdziały z wciąż rosnącym zainteresowaniem. Można podsumować to jednym zdaniem: absolutnie obowiązkowa pozycja dla każdego projektanta graficznego!


Nasuwa się zatem pytanie - czy produkt ten jest w stanie zainteresować tylko ?ludzi z branży?? Z całą pewnością nie! Znajdziemy tutaj informacje o zagadnieniach takich jak rozmowy z klientami, organizacji własnej pracy, planu działania przy projektowaniu, psychologii marketingu, ale także wiele ciekawych anegdotek i wartościowych treści.


W mojej opinii materiał ten chłonie się bardzo przyjemnie, wystarczyły mi zaledwie dwa podejścia, aby przeczytać całość, a przy tym ogromna ilość pięknych ilustracji na okrągło cieszyła moje oko. Odbiorcy nie żywiący zagorzałej sympatii do tematów marketingowych mogą z kolei czasami natknąć się na trudniejsze zwroty lub mniej atrakcyjne fragmenty.


Książkę nabyłem w cenie 35-40zł i za tyle możecie ją zakupić aktualnie, uważam, że jest to niska cena, jak na oferowaną w zamian jakość. Przykłady tworzenia identyfikacji wizualnych na całym świecie (biorąc pod uwagę także szkicowanie i wstępne etapy prac), mnóstwo cennych porad, które skutecznie poszerzają wiedzę oraz horyzonty. Uważam, że jest to znakomita publikacja dla osób, które są po drugiej stronie barykady - przedsiębiorców lub osób planujących założenie własnego biznesu. Wątpię, aby znalazł się ktoś, kto nie doceniłby tej książki, polecam gorąco!