Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data
Media początku XXI wieku, tom 39książka
Wydawnictwo Aspra JR F.H.U. |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie `wyguglować` utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego słowa - słupa.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Aspra JR F.H.U. |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 16.06.2019 |