Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data - Agata Opolska-Bielańska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data (miękka)

Media początku XXI wieku, tom 39

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 154
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data, Media początku XXI wieku, tom 39 - opis produktu:

Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie `wyguglować` utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.

Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego słowa - słupa.

Książka Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data Media początku XXI wieku, tom 39, pochodzi z wydawnictwa Aspra JR F.H.U.. Autorem książki jest Agata Opolska-Bielańska. Należy do gatunków: informatyka, Bazy danych, nauki społeczne, ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes. Książka Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data liczy 154 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data, Media początku XXI wieku, tom 39

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.