Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Farmer jest z siebie zadowolony, a jego życie składa się z cyklicznie powtarzanych czynności. Myśliwym kieruje ciekawość i ciągłe nienasycenie. Farmer chroni swój stan posiadania, żyje w sposób osiadły i wysoko ceni sobie bezpieczeństwo i spokój, na które ciężko zapracował. Myśliwy pragnie przemian, nawet jeśli musi przy tym coś zniszczyć; ponadto kieruje się instynktem i chętnie ryzykuje. Dziś wielu ludzi przypomina swoją mentalnością farmerów, jednak szanse na spektakularny sukces mają myśliwi. Jeśli więc marzy Ci się, aby dzięki swej kreatywności, odwadze i pomysłowości skutecznie sięgać gwiazd, musisz stać się myśliwym!

Tę niezwykle inspirującą książkę przeczytasz z prawdziwą przyjemnością. Informacje o neurologicznych wzorcach zachowań prowadzących do tworzenia nowych idei oparto na solidnych badaniach naukowych, a z fascynujących historii wielu niezwykłych ludzi wyciągnięto bardzo praktyczne wnioski. Jednak największą wartością książki są idee - przedstawiono tu wzorce, takie jak choćby sześć schematów okazji, dzięki którym będziesz w stanie wykorzystać swoje możliwości w zupełnie inny sposób i na całkowicie innym poziomie.

Dowiedz się:

w jakie pułapki wpada farmer,
jak działa instynkt myśliwego i jak go w sobie rozbudzić,
dlaczego chaos jest ojcem odwagi, a twarde dziewczyny noszą spódnice,
jak działają wzorce, takie jak konwergencja, dywergencja, akceleracja i inne,
na które branże warto zwracać uwagę.

Przebudź się! Zapoluj! Pochwyć zdobycz i rozwiń skrzydła!
Jeremy Gutsche jest kanadyjskim ekspertem w dziedzinie innowacyjności, przedsiębiorcą i autorem kilku popularnych książek. Jest założycielem i dyrektorem generalnym serwisu Trendhunter, witryny dotyczącej identyfikowania trendów. Gutsche często bierze udział w konferencjach, a jego opinie są cytowane przez takie media, jak The Economist, Fox Business, CBC News czy Entertainment Tonight.

`Najnowsza książka Jeremy`ego Gutsche`a to prawdziwy skarb. Opierając się na rozlicznych badaniach i posługując wspaniałymi historiami, Gutsche pokazuje nam, w jaki sposób unikać pułapek, które hamują rozwój oraz przedstawia inteligentne i użyteczne narzędzia, które pomogą nam szybciej i lepiej rozwijać przełomowe idee.`

Daniel H. Pink, autor bestsellerów Jak być dobrym sprzedawcą oraz Drive z listy `New York Times`

`Książka, która od razu staje się klasyką! Jeremy proponuje niezwykle inspirującą, opartą na dogłębnych badaniach naukowych książkę, którą najpierw pochłoniesz, a następnie przeczytasz jeszcze raz, uważnie ją studiując. Szczęśliwcy, którzy ją przeczytają, otworzą niezliczone nowe firmy i przeżyją mnóstwo wspaniałych przygód.`

Seth Godin, autor bestsellerów, m.in. Fioletowa krowa

`Gutsche trafia tą książką w samo sedno. Dzięki niej poznasz kilka neurologicznych nawyków, dzięki którym przyspieszysz sukces i staniesz się jednym z największych innowatorów naszych czasów.`

Guy Kawasaki, były Chief Evangelist w firmie Apple, obecnie Chief Evangelist w Canva, autor bestsellerowej książki Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

`Lepiej i szybciej przykuła moją uwagę od pierwszej strony. Przedstawione tu przykłady i wciągający styl pisania sprawiają, że książkę czyta się z prawdziwą przyjemnością. Jednak najważniejsze są w niej niezwykle istotne i praktyczne idee. Kontrast między farmerami, a myśliwymi oraz sześć schematów okazji to prawdziwe perełki. Kup tę książkę, przeczytaj ją i przekaż cenną wiedzę innym - będziesz naprawdę zadowolony.`

Robert I. Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, współautor książki Dobry szef, zły szef

`Horyzonty nauki właśnie uległy poszerzeniu. Książka Jeremy`ego Gutsche`a przedstawia fascynujące historie i wnioski, które pozwolą Ci przenieść swój biznes na następny poziom.`

Sally Hogshead, autorka bestsellerów według `New York Timesa`, How the World Sees You oraz Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzenie zachwytu

`Gutsche zmusza nas do pełniejszego wykorzystania naszego potencjału. Dzięki tej książce ujrzymy siłę idei w całkiem nowym świetle.`

Scott Belsky, założyciel i prezes Behance, autor bestsellera `Wall Street Journal`, Realizacja genialnych pomysłów
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 29.11.2016

RECENZJE - książki - Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów

4.5/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1