Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Impuls |
Data wydania 2020 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 72 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Książka Joanny Tomczyk i Renaty Ziętary jest doskonałym narzędziem dla pedagogów. Przetestowałam ją i wiem, że ułożyły ją osoby, które mają długą praktykę w pracy z dziećmi i które konstruując kwestionariusz zrobiły to przede wszystkim, by ułatwić pracę sobie i jak zdobyć jak najpełniejsze informacje o badanych dziecku.
Materiał diagnostyczny autorki podzieliły według zaburzeń jakie mogą występować u dzieci. Znajdziemy tu zatem narzędzia do zbadania umiejętności komunikacyjnych ucznia, słuchu fonematycznego, umiejętności czytania, pisania, sprawności ruchowej, percepcji wzrokowej, orientacji a także procesów myślowych.
Do kwestionariusza dołączono szczegółowy instruktaż korzystania z niego, a w dalszej części autorki dołączyły konkretne karty pracy, które możemy wykorzystać podczas badania. Są tam propozycje zdań do syntezy, puzzli, wyrazów do odwzorowywania czy pisania ze słuchy, obrazków do kolorowania i wiele innych.
Całość jest skomponowana tak udanie, że dla dziecka proces diagnozy jest okazją do zabawy, a dla nauczyciela terapeuty wielką pomocą w określaniu zaburzeń dziecka i opracowywania na podstawie wyników badania wytycznych do dalszej pracy z dzieckiem.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Impuls |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2020 |
Wymiary: | 190x280 |
Liczba stron: | 72 |
ISBN: | 9788380955547 |
Wprowadzono: | 24.01.2020 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.