Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie - Aldona Glińska-Neweś - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

książka

  • Wydawnictwo Dom Organizatora
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 326
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie - opis produktu:

Zarządzanie wiedzą oznacza nie tylko efektywne jej wykorzystywanie, ale także zdobywanie, kreowanie, przechowywanie, transfer, ochronę. Konieczność zarządzania wiedzą we wszystkich sferach i na wszystkich poziomach ludzkiej działalności sprawia, że ze strony nauki niezbędne staje się wsparcie zarządzania wiedzą i przez wiele dyscyplin, w tym przede wszystkim zarządzanie i ekonomię, ale także psychologię i socjologię, dostarczających podstaw do rozważań nad społecznymi (jednostkowymi i grupowymi) uwarunkowaniami powodzenia tego rodzaju działań. Na gruncie nauk o zarządzaniu zarządzanie wiedzą jest wciąż bardzo popularną koncepcją. Oznacza to m.in. prowadzenie licznych badań empirycznych, jak również rozważań o charakterze czysto teoretycznym, eksplorujących ten obszar.

Książka Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie pochodzi z wydawnictwa Dom Organizatora. Autorem książki jest Aldona Glińska-Neweś. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie liczy 326 stron. Jej wymiary to 164 x 239.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: