Kultura: zarządzanie, animacja, marketing
książka
Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka (...) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka (...) Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta `Przedsiębiorczość w kulturze` (...) w roku 1996, nie pojawiła się na naszym rynku żadna pozycja obejmująca problematykę zarządzania kulturą nieco ogólniej, a nie tylko wybrane typy instytucji czy też aspekty zarządzania. Książka `Kultura: zarządzanie, animacja, marketing` tę lukę częściowo wypełnia.dr Małgorzata Sternal
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Narodowe Centrum Kultury |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 09.03.2011 |