Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Dziennikarstwo i Media 2

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg `Naszego Dziennika`, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty - dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich - koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 02.02.2012

RECENZJE - książki - Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations, Dziennikarstwo i Media 2

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0