Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Dziennikarstwo i Media 2 książka
Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg `Naszego Dziennika`, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty - dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich - koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Wrocławski |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 02.02.2012 |