SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Jak przekonać i zatrzymać kientów firmy

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
przeczytaj fragment przeczytaj fragment

książka

Wydawnictwo BC Edukacja
Oprawa miękka
Liczba stron 132

Opis produktu:

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów...
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: BC Edukacja
Oprawa: miękka
Wymiary: 110x150
Liczba stron: 132
ISBN: 978-83-610-5929-5
Wprowadzono: 08.05.2008

RECENZJE - książki - Kształtowanie dobrych relacji z klientami, Jak przekonać i zatrzymać kientów firmy - Peter Kenzelmann

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    3
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: