SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa miękka
Liczba stron 154
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
-współczesne teorie przedsiębiorstwa
-przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
-filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  zarządzanie
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 154
ISBN: 978-83-7556-747-2
Wprowadzono: 11.06.2015

RECENZJE - książki - Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Michał Bacior

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: