Kreowanie marki - Alina Wheeler - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Kreowanie marki

Przewodnik dla menedżerów

książka

  • Wydawnictwo PWN
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 308
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

Kreowanie marki, Przewodnik dla menedżerów - opis produktu:

-Kim jestem?
-Kto powinien o tym wiedzieć?
-Dlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedzieć?
-W jaki sposób się dowie?

Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji.
Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.
Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit.

Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi.
The Marketer
Alina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki.
Al Ries, współautor książki `Pozycjonowanie`
Książka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.
Marty Neumeier, autorka książki The Brand Gap

Książka Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów, pochodzi z wydawnictwa PWN. Autorem książki jest Alina Wheeler. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Kreowanie marki liczy 308 stron. Jej wymiary to 215x275. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - Kreowanie marki, Przewodnik dla menedżerów

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 37 ocen )
  • 5
    25
  • 4
    4
  • 3
    5
  • 2
    0
  • 1
    3

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: