Konsumpcja-podstawy teoretyczne - Tomasz Zalega - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Konsumpcja-podstawy teoretyczne (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Warszawski
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 164
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Konsumpcja-podstawy teoretyczne - opis produktu:

Współczesna ekonomia stawia w centrum zainteresowania człowieka i jego potrzeby. Łączy się to z powiązaniem procesów konsumpcji z procesami rozwoju gospodarczego. Zarówno funkcjonowanie, jak i rozwój współczesnych systemów gospodarczych, w dużej mierze uzależnione są od zagregowanego (globalnego) popytu konsumpcyjnego.
Konsumenci, zgłaszając popyt na dobra i usługi konsumpcyjne, wpływają na system gospodarczy. Dowodzi to, że gospodarstwa domowe poprzez swoje decyzje konsumpcyjne wpływają na alokację czynników wytwórczych (zasobów) w gospodarce.
Istota konsumpcji wynika z funkcji, jaką spełnia ona we współczesnych społeczeństwach, w których stała się czynnikiem stymulującym działalność ludzi i zajęła kluczowe miejsce w systemach ich wartości, wpływając również na kulturę. W konsumpcji zatem koncentrują się zjawiska społeczne, gospodarcze i kulturowe. Sprawia to, że zagadnienia związane z konsumpcją mogą być obiektem studiów, i to zarówno kierunków ekonomicznych, jak i społecznych. Z tego też względu publikacja przeznaczona jest głównie dla studentów kierunków ekonomicznych, w tym zarządzania, może być przydatna dla słuchaczy kierunków socjologii i polityki społecznej, a także może stanowić lekturę uzupełniającą do wykładów z mikro- i makroekonomii oraz wielu wykładów specjalizacyjnych.

Książka Konsumpcja-podstawy teoretyczne pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Warszawski. Autorem książki jest Tomasz Zalega. Książka Konsumpcja-podstawy teoretyczne liczy 164 stron. Jej wymiary to 170 x 240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Warszawski
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 170 x 240
  • Ilość stron: 164
  • ISBN: 9788398069931
  • Wprowadzono: 25.01.2013

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
Słońce w mroku twarda
32,94 zł 54.89
Dodaj do koszyka
  • -35%
Ikabog twarda
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Przeplatanki rymowanki Zgraja Mikołaja twarda
19,46 zł 32.98
Dodaj do koszyka
  • -34%
Amerykański brud miękka
29,63 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -33%
Wielka księga Bożego Narodzenia twarda
18,76 zł 28.00
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Konsumpcja-podstawy teoretyczne

4/5 ( 3 oceny )
    5
    1
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.