Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Konsument na rynku europejskim

książka

Wydawnictwo Instytut Badań Rynku Warszawa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, a konsumpcja jest ważną częścią codziennego życia każdego człowieka.
Unia Europejska od 1 maja 2004 roku zyskała ponad 103 mln nowych konsumentów, a kolejne kraje, np. Ukraina, aspirują do członkostwa we Wspólnocie.

Rynek wewnętrzny Unii Europejskiej, jak zauważa M. Konewa, komisarz europejski ds. ochrony konsumentów, liczy obecnie 493 mln konsumentów i byłby największym światowym rynkiem detalicznym z gospodarczego punktu widzenia. Rosnąca złożoność rynków detalicznych powoduje wzrost roli konsumentów i potrzebę ich ochrony.

Integracja europejska, co doceniają kraje członkowskie i oczekują kraje aspirujące do Unii Europejskiej - poprzez zobowiązania do wdrażania zmian systemowych i dostosowań instytucjonalnych i legislacyjnych - przyspiesza wiele procesów, m.in. przeobrażenia na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, upowszechnianie unijnych standardów jakości i bezpieczeństwa produktów, a tym samym wpływają na poprawę jakości życia społeczeństw.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Instytut Badań Rynku Warszawa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 10.06.2010

RECENZJE - książki - Konsument na rynku europejskim

4.5/5 ( 8 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1