Konkurencyjność przedsiębiorstw. Wybrane problemy
książka
Wydawnictwo Dom Organizatora |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Konkurencja umożliwia rozwój przedsiębiorstw, chcących utrzymać swoją przewagę na rynku. Stanowi mechanizm stymulowania szeroko pojętego rozwoju społeczno - gospodarczego.Książka składa się z czterech rozdziałów.
Rozdział pierwszy dotyczy ogólnego spojrzenia na problem gospodarki rynkowej.
Rozdział drugi prezentuje zmienne konkurencyjności, które decydują o potencjale i modelu konkurencyjności przedsiębiorstw. Rozdział trzeci przedstawia ogólne spojrzenie na społeczną odpowiedzialność biznesu. Rozdział czwarty dotyczy zrównoważonego rozwoju (ekorozwoju) będącego spójnym z problemem społecznej odpowiedzialności.
Książka adresowana jest do studentów kierunków ekonomicznych, kadry naukowo - dydaktycznej, menedżerów różnych przedsiębiorstw, organizacji i osób zainteresowanych problemem konkurencji.
I. Gospodarka rynkowa jako podstawa konkurencyjności.
II. Zmienne konkurencyjności.
III. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a konkurencyjność.
IV. Zrównoważony rozwój a konkurencyjność.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Dom Organizatora |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 10.01.2013 |