Konkurencyjność i konkurencja banków polskich od lat dziewięćdziesiątych XX wieku (rynek klientów indywidualnych i gospodarczych)
książka
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
W niniejszym opracowaniu uwaga autora koncentuje się na otoczeniu zewnętrznym banków: siłach konkurencji i stanie infrastruktury instytucjonalnej, tworzącej ramowe warunki do tworzenia konkurencyjności banków i sektora bankowego. W spektrum zainteresowania znajdą się więc rynki, na których banki rozwijają swą rdzenną aktywność finansową, czyli rynki: depozytowy, kredytowy i płatniczo-rozliczeniowy. Analiza rynku papierów wartościowych traktowana jest jedyne w kategoriach uwarunkowań rozwoju konkurencji na rynkach tradycyjnych.Opracowanie stanowi studium kształtowania się konkurencji i konkurencyjności banków rodzimych, głównie z perspektywy rynku (rzadziej wnętrza banku), począwszy od ostatniej dekady XX wieku. Nie ogranicza się jednak do ukazania stanu i ważniejszych uwarunkowań rozwoju konkurencji i konkurencyjności, ale zawiera też pewne sugestie dla banków rodzimych, dotyczące możliwości praktycznych sposobów zapewniania wystarczającej konkurencyjności.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |