Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Koniec dziennikarstwa, jakie znamy

Agregacja w mediach

książka

Wydawnictwo WUJ
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy - pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świecie agregator wiadomości z serwisów informacyjnych, jest uznawany za bardziej godny zaufania niż owe serwisy.
W cyberprzestrzeni blisko pięćdziesięciu miliardów stron internetowych i niezliczonych przejawów medialnej aktywności agregatory są największymi beneficjentami cyfrowej rewolucji, `nowego wspaniałego świata`, w którym mówią tak liczni, a słuchanych jest tak niewielu - to także konsekwencja ekspansji botów i nowych gatekeeperów.

`Jan Kreft, autor znanych medioznawcom i cenionych publikacji z zakresu analizy nowych mediów (m.in. Za fasadą społeczności), podejmuje w swojej monografii temat niezwykłej wagi, a jednocześnie słabo dostrzegany problem współczesnych mediów informacyjnych - kwestię gromadzenia i udostępniania materiałów internetowych typu dziennikarskiego. Problematyka agregatorów podjęta w niniejszej pracy jest jeszcze niemal niedostrzegana w światowej literaturze medioznawczej, a w polskiej - praktycznie nieobecna. Książka Jana Krefta stanowi pierwsze obszerne i wielowątkowe studium tej problematyki`.
Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: WUJ
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 13.01.2017

RECENZJE - książki - Koniec dziennikarstwa, jakie znamy, Agregacja w mediach

4.6/5 ( 10 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0