Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 02.04.2014

RECENZJE - książki - Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury, Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0