Komunikowanie polityczne / Ewa Maj | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Komunikowanie polityczne (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 340
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność mały zapas
    Brak na naszym magazynie.
    Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
    Szansa na realizację 60%.
    Potrzebny czas 3-5 dni roboczych.

Komunikowanie polityczne - opis produktu:

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość budzi wiele oczekiwań związanych z trybem przekazu treści ideowych. Truizmem jest przypominanie, że zmiana technicznych uwarunkowań komunikacyjnych sprzyja przyspieszeniu procedury transferu komunikatów, poszerzeniu audytorium, pogłębieniu możliwości oddziaływania masowego. Istnieje cały zestaw przedmiotów materialnych, które pozwalają zbierać, przetwarzać i wymieniać dane za pomocą sieci komputerowej. (...) Prezentowane w tomie teksty w głównej mierze mają charakter case studies. Ich twórcy wykazali się zróżnicowanym podejściem badawczym, co znalazło odzwierciedlenie w wielości i zróżnicowaniu metod i technik badawczych należnych odpowiednim dyscyplinom bądź subdyscyplinom, jak historia, komunikologia, nauki prawne, politologia, socjologia. Pozostając w pragmatyce nadmienionego wyżej kanonu, poradzili sobie z eksploracją wielu aspektów procedury komunikacyjnej na poziomie ogólnego komunikowania politycznego wraz z komponentami przekazu uszczegółowionego.
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Książka
  • Komunikowanie polityczne
4.9/5 ( 8 ocen )
    5
    7
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Instytut

K.C. Archer

miękka
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 3.2.2020
  • -30%
Świt legend

Mariusz Walczak

miękka
17,50 zł 25.00
  • -35%
Łowca

Marek Zatwardnicki

miękka
17,48 zł 26.90
Zapowiedź - 23.12.2019
  • -35%
Nieugięty. Przestrzeń zewnętrzna Zaginiona flota, Tom 4

Jack Campbell

miękka
29,13 zł 44.80
Zapowiedź - 31.1.2020
  • -35%
Przyjaciel człowieka

Andrzej Pilipiuk

miękka
29,18 zł 44.90
Zapowiedź - 20.1.2020
  • -32%
Ucieczka w dzicz Wojownicy

Erin Hunter

twarda
33,23 zł 48.88
  • -35%
  • -37%
Kolory Ognia

PRACA ZBIOROWA

miękka
28,90 zł 45.87

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Polacy są bardzo wrażliwi na wydarzenia mające miejsce w Rosji. Decyduje o tym nie tylko położenie tego państwa jako naszego sąsiada, ale także wielowiekowe doświadczenia związane z tym sąsiedztwem. Prezentowane w polskich środkach masowego przekazu informacje na temat Rosji oraz komentarze...

  • Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głównie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego. W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję komunikowania politycznego w nowoczesnym państwie,...

  • Postęp w wynikach badań, jaki dokonał się w ostatnich latach w kognitywistyce, otworzył drogę do wielu obszarów wiedzy. Jednym z nich są nauki o komunikacji, które ze względu na znaczenie społeczne szczególnie w ostatnich dwudziestu latach nabrały wymiaru interdyscyplinarnego. Im więcej wiemy o...

  • Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym to tytuł monografii wskazujący, że w jej zawartości czytelnik odnajdzie wielowątkowe studia tyczące takowego przedmiotu badań. W niniejszej publikacji wieloautorskiej wielość podejść, studiów i analiz jest czymś decydującym o jej charakterze,...

  • Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki...