Komunikacja międzykulturowa w biznesie
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Zrozumienie innej kultury jest bardzo trudne, wymaga bowiem wyzbycia się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, wcześniej nieznane zachowania drugiej osoby. Znajomość przedstawionych w tej książce problemów, związanych z komunikowaniem się w biznesie z przedstawicielami różnych narodowości, jest szczególnie przydatna przedsiębiorcom prowadzącym działalność na rynkach międzynarodowych. Autorzy mają nadzieję, że zebrany materiał umożliwi zainteresowanym osobom przygotowanie się do komunikacji biznesowej z innymi kulturami.Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz menedżerów działających w biznesie światowym.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 28.04.2011 |