Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Komunikacja marketingowa (miękka)

Istota, uwarunkowania, efekty

książka

  • Wydawnictwo Gab
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 272
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Komunikacja marketingowa, Istota, uwarunkowania, efekty - opis produktu:

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
- istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
- zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
- specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
- uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
- czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
- modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
- rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.

"Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem".
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Książka Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty, pochodzi z wydawnictwa Gab. Autorem książki jest Teresa Taranko. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Komunikacja marketingowa liczy 272 stron. Jej wymiary to 165x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -51%
  • Bestseller Lasoterapia
Lasoterapia twarda
24,48 zł 49.95
Dodaj do koszyka
  • -28%
  • Bestseller Pod gołym niebem
Pod gołym niebem Żyj w rytmie natury twarda
35,99 zł 49.99
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • Zapowiedź Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • Bestseller Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • -32%
  • Bestseller Makramy i inne cuda ze sznurka
Makramy i inne cuda ze sznurka miękka
40,78 zł 59.98
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Komunikacja marketingowa, Istota, uwarunkowania, efekty

4.7/5 ( 26 ocen )
    5
    22
    4
    1
    3
    1
    2
    2
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.