Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Klient, którego musisz mieć (twarda)

7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój:

* Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
* Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
* Zostań liderem w swojej branży.

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

* kim jest klient, którego musisz mieć;
* jak pozycjonować swoją firmę;
* w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
* jak wybrać sobie niszę na rynku;
* co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
* jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 01.04.2009

RECENZJE - książki - Klient, którego musisz mieć, 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    0
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0