Klient, którego musisz mieć (twarda)
7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadaszksiążka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój:* Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
* Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
* Zostań liderem w swojej branży.
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
* kim jest klient, którego musisz mieć;
* jak pozycjonować swoją firmę;
* w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
* jak wybrać sobie niszę na rynku;
* co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
* jak dobierać sobie pracowników.
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 01.04.2009 |