Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Gdański |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego - tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.[dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy]
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Gdański |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 02.12.2015 |