Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej - Joanna Ginter - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Gdański
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 122
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej - opis produktu:

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego - tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.

[dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy]

Książka Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Gdański. Autorem książki jest Joanna Ginter. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, językoznawstwo, różne. Książka Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej liczy 122 stron. Jej wymiary to 150x210. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 10 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: