Język reklamy w komunikacji medialnej - Wacław Śmid - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Język reklamy w komunikacji medialnej

książka

  • Wydawnictwo CeDeWu
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 317
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Język reklamy w komunikacji medialnej - opis produktu:

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?<br>
Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywotać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.<br>
W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzględnić elementy nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągniecie ręki, język literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.). Istnieje ogromny potencjał języka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który &#8222;mówi nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.<br>
Jakże miło byłoby usłyszeć, że &#8222;Posiłek bez wina - to jak dzień bez słońca. zamiast nagabywania typu &#8222;Podaruj sobie odrobinę luksusu!. Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny. O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka Język reklamy w komunikacji medialnej.<br>

Książka Język reklamy w komunikacji medialnej pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorem książki jest Wacław Śmid. Książka Język reklamy w komunikacji medialnej liczy 317 stron. Jej wymiary to 160x230.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: miękka
  • Wymiary: 160x230
  • Ilość stron: 317
  • ISBN: 83-7556-071-8
  • Wprowadzono: 30.10.2008

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
Słońce w mroku twarda
32,94 zł 54.89
Dodaj do koszyka
  • -35%
Ikabog twarda
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Przeplatanki rymowanki Zgraja Mikołaja twarda
19,46 zł 32.98
Dodaj do koszyka
  • -32%
Amerykański brud miękka
30,53 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -33%
Wielka księga Bożego Narodzenia twarda
18,76 zł 28.00
Dodaj do koszyka

Wacław Śmid - przeczytaj też

  • -7%
BOSS Leksykon miękka
82,56 zł 88.78
Dodaj do koszyka
Postfilozofia miękka
43,89 zł
Dodaj do koszyka
Zasady kultu wyobraźni miękka
28,94 zł
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Język reklamy w komunikacji medialnej

4.4/5 ( 16 ocen )
    5
    12
    4
    1
    3
    1
    2
    1
    1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.