SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą (twarda)

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

Opis produktu:

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych - jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako `jaguara` biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią `wybrakowanego trabanta`.
Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to `jakąś` czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wymiary: 140x208
Liczba stron: 328
ISBN: 978-83-246-9911-7
Wprowadzono: 11.04.2015

RECENZJE - książki - Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Joanna Malinowska-Parzydło

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    3
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Marlena Jurga- Puciata

ilość recenzji:3

brak oceny 26-12-2017 20:54

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

Ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, aktywnie pozyskują sojuszników i zasoby potrzebne do realizacji tych celów oraz marzeń, wiedza kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, ze planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to co im świat przyniesie.
Ta książka jest skierowana głównie do tej drugiej grupy. Jest to książka z pogranicza zarządzania a rozwoju osobistego.Nie jest to natomiast pozycja o tym jak lansować siebie, sprzedawać siebie udając kogoś innego.Uczy jak konsekwentnie i trwale budować swój sukces osobisty dzięki autentyczności i byciu sobą.
,, Jesteś marką" pokazuje że zarządzanie marką (sobą) to porządek od uświadomienia sobie w jakim miejscu jesteśmy, określenia pożądanego celu i ich zdefiniowanie wraz z misją i wizją poprzez zdefiniowanie miar sukcesu po nagrodzenie siebie i wyciągnięcie wniosków na przyszłość. Ten proces właśnie wypełnia opisywaną przeze mnie pozycję.
Jeśli chcesz zatem działać jak lider, projektować swoje własne życie i karierę i kierować swoim życiem w oparciu o wartościowe relacje z samym sobą ( być spójnym wewnętrznie) i innymi tą książkę szczerze Ci polecam.
I na koniec przytoczę cytat, który posługuje się autorka z książki Richarda Evansa ,, Stokrotki w śniegu " - ,, W życiu nie chodzi o to by przetrwać burzę, lecz o to by tańczyć w deszczu" - bardzo utkwił mi w pamięci!

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?

Iwona

ilość recenzji:198

brak oceny 12-10-2016 21:57

Książka Jesteś marką omawia bardzo dokładnie zjawisko marki osobistej, które coraz częściej pojawia się w kontekście content marketingu oraz marketingu bazującego na autentyczności. Ciekawie o tym pisze również w swojej książce Autentyczny copywriting Anna Piwowarska.

W publikacji autorstwa Joanny Malinowskiej-Parzydło znajdziemy nie tylko wyjaśnienie czym jest marka, ale także przeczytamy o tym, w jaki sposób możemy zbudować swoją markę osobistą. Jednak nie są to ?tanie sztuczki? marketingowe. Wiedza przekazana w książce pozwala na budowanie autentycznego wizerunku, który wzmacnia siłę marki, a co za tym idzie również i naszych działań. Autentyczność pozwana na zbudowanie wokół siebie dobrej aury budzącej zaufanie (nie tylko w odniesieniu do biznesu, ale i w życiu prywatnym), co owocuje stworzeniem autorytetu dla osób zebranych wokół marki.

Czy recenzja była pomocna?