Jedz na zdrowie Jak jeść, by się najeść i nie utyć - Piotr Żak - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Jedz na zdrowie Jak jeść, by się najeść i nie utyć (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Charaktery
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 136
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Jedz na zdrowie Jak jeść, by się najeść i nie utyć - opis produktu:

Jeden uwielbia babciną szarlotkę, dla drugiego szczytem kuchennej doskonałości są kotleciki przyrządzane przez żonę, trzeci dałby się pokroić za rosołek od mamy, czwarty nie wyobraża sobie życia bez sałatek, które sam robi… Każdy z nas ma jakieś ulubione potrawy. I nic w tym złego! Problem pojawia się, gdy zaczynamy żyć po to, żeby jeść, albo przeciwnie - gdy zupełnie nie dbamy o jakość posiłków, bo mamy na głowie tysiąc ważniejszych spraw.
Jak zatem jeść świadomie? O tym piszą nasi autorzy - specjaliści od dobrego i zdrowego odżywiania. Prosto, jasno i zajmująco pokazują, co możemy zrobić, żeby jedzenie dawało nam radość, sprawiało przyjemność, ale jednocześnie wzmacniało i poprawiało jakość naszego życia.

Co zrobić, by jak najdłużej młodość zachować? Przede wszystkim sięgajmy po antyoksydanty! Najpopularniejszym przeciwutleniaczem jest niewątpliwie witamina E, która zyskała miano `witaminy młodości`. Jej główne zadanie to hamowanie utleniania lipidów
i zapobieganie powstawaniu wolnych rodników tlenowych, które uszkadzają komórki
i przyspieszają proces starzenia. Witamina E jest obecna w olejach roślinnych (np. sojowym, słonecznikowym), orzechach, kiełkach zbóż (zwłaszcza pszenicy), wątrobie, jajach i rybach.
Kolejnym źródłem antyoksydantów są owoce i warzywa obfitujące w kwas askorbinowy (głównie cytrusy) i karotenoidy (marchew, dynia, pietruszka, papryka, brokuł, pomidor). Natomiast herbata, kakao, a nawet kawa obfitują w polifenole, którym również można przypisać właściwości antyoksydacyjne.
Zatem jeśli czujemy, że uszła z nas energia, a chcemy przywrócić sobie młodzieńczą radość życia i zachować ją jak najdłużej, jedzmy dużo ryb, orzechów, łączmy je z warzywami i owocami, popijajmy herbatą albo kakao. To zapewni nam długą, radosną młodość!

Książka Jedz na zdrowie Jak jeść, by się najeść i nie utyć pochodzi z wydawnictwa Charaktery. Autorem książki jest Piotr Żak. Książka Jedz na zdrowie Jak jeść, by się najeść i nie utyć liczy 136 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Charaktery
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Ilość stron: 136
  • ISBN: 978-83-6472-171-7
  • Wprowadzono: 22.05.2017

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -49%
Dynastia Miziołków twarda
15,21 zł 29.83
Dodaj do koszyka
  • -43%
Zawsze w porę miękka
22,74 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Ten dzień miękka
23,50 zł 39.83
Dodaj do koszyka
  • -42%
Kaprys milionera miękka
23,19 zł 39.99
Dodaj do koszyka
  • -41%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
25,32 zł 42.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Jedz na zdrowie Jak jeść, by się najeść i nie utyć

4.5/5 ( 6 ocen )
    5
    4
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.