Jedz i chudnij z dietą SIRT - Ewa Sypnik-Pogorzelska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment przeczytaj fragment przeczytaj fragment

Jedz i chudnij z dietą SIRT (miękka)

książka

Jedz i chudnij z dietą SIRT - opis produktu:

Chcesz mieć szczupłą sylwetkę i cieszyć się zdrowiem, jednocześnie nie odmawiając sobie jedzenia? Z książką Jedz i chudnij z dietą SIRT jest to możliwe!

Dieta SIRT swoje działanie opiera na substancjach zwanych sirtuinami - jest ich szczególnie dużo w produktach takich jak jarmuż, pietruszka, czerwone wino, truskawki czy rukola. Spożywanie ich ma zbawienny wpływ na organizm - pozytywnie oddziałuje na metabolizm, komfort oraz długość życia, poprawia samopoczucie, opóźnia procesy starzenia.

W książce Jedz i chudnij z dietą SIRT znajdziesz zróżnicowane przepisy - wszystkie sprawdzone i polecane przez autorki, dietetyczki z wieloletnim doświadczeniem - dzięki, którym będziesz mogła w pełni korzystać z dobrodziejstw tej innowacyjnej diety.

Jedz i chudnij z dietą SIRT - poznaj najnowsze odkrycia dietetyczne i osiągnij wymarzoną figurę zdrowo i bez wyrzeczeń.

Książka Jedz i chudnij z dietą SIRT pochodzi z wydawnictwa RM. Autorami książki są Ewa Sypnik-Pogorzelska, Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska. Należy do gatunków: poradniki, zdrowie, dietetyka. Książka Jedz i chudnij z dietą SIRT liczy 212 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

Ewa Sypnik-Pogorzelska, Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska - przeczytaj też

-25%
-25%
Domowe kiszonki, które leczą miękka 29,91 zł 39.88
Dodaj do koszyka
-21%
-25%

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Jedz i chudnij z dietą SIRT

4.2/5 ( 13 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    6
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Hanna

23-03-2021 18:54

Bardzo wartościowa ksiazka z duza ilością przepisow i opisem calej diety. Polskie skladniki,minusem jest brak kalorycznosci przy danisch,choc zasada tej diety nie jest liczenie kalorii tylko trzymanie sie zdtowych produktow. Polecam

Czy recenzja była pomocna?

Monika Marzol

13-03-2020 20:31

Któż z nas nie marzy o zgrabnej sylwetce, często bez wyrzeczeń i mozolnych ćwiczeń? Zdrowa dieta nie polega na ścisłych ograniczeniach, ale na spożywaniu różnorodnych pokarmów, które dostarczają składników odżywczych niezbędnych do utrzymania zdrowia, dobrego samopoczucia i energii oraz poprawę nastroju. Zdrowe odżywianie nie musi być zbyt skomplikowane. Jaką rolę w tym procesie odgrywają białka SIR, potocznie zwane genem długowieczności i szczupłości?



Otóż sirtuiny to białka wytwarzane w organizmie, które mają wpływ na nasze zdrowie, długowieczność i proces chudnięcia. Jakie produkty zatem powinny zagościć w naszej diecie? Które ze spożywanych produktów są najsilniejszymi aktywatorami sirtuin? Co można a czego nie należy spożywać w tej diecie? Jakie są jej założenia?


Dieta Sirt to najnowsza strategia w zakresie zdrowia, odżywiania i odchudzania. Zatwierdzone pokarmy w diecie Sirt są niskokaloryczne i bogate w składniki odżywcze, co doskonale wpływa na nasze zdrowie i młody wygląd. W jadłospisie dominują przede wszystkim produkty bogate w polifenole aktywujące sirtuiny ? tzw. białka długowieczności oraz wykonane na ich bazie zielone koktajle. Dieta ta została opracowana przez Aidana Gogginsa i Glena Mattena, naukowców Uniwersytetu w Surrey w Anglii. Najważniejsze w diecie sirt są produkty, które należy włączyć do codziennego jadłospisu, a nie te, które należy wyeliminować. Jest to dieta to nie tylko odchudzająca, ale sposób odżywiania, który watro stosować przez całe życie.


Doświadczone dietetyczki, Magdalena Jarzynka-Jędrzejewska oraz Ewa Sypnik-Pogorzelska proponują nam swoją wersję diety rodem z Wysp Brytyjskich, przede wszystkim zdrowszą, mniej restrykcyjną i bogatszą kalorycznie. W swojej książce Jedz i chudnij z dietą sirt omawiają 20 aktywatorów sirtuin, które zawierają ich najwięcej, a więc: papryczka chili, gryka, kapary, seler razem z liśćmi, kakao, kawa, oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia, zielona herbata, jarmuż, lubczyk, pietruszka, czerwona cykoria, czerwona cebula i wiele innych.


Autorki w jednym z rozdziałów książki omawiają również, że nie sama dieta, ale i systematyczna, umiarkowana aktywność fizyczna również powinna być istotnym elementem życia człowieka. Aby czuć się dobrze należy nie tylko dbać o sprawność fizyczną, ale również o umysł. Badania wykazują, że nadmierne rozmyślanie i niepokój prowadzą do problemów psychicznych takich jak depresja czy stany lękowe. Znajdziemy tu wiele cennych informacji i wskazówek na ten temat. Ponadto poradnik zawiera ponad 100 praktycznych przepisów na koktajle sirtuidowe, wspaniałe i smaczne sałatki oraz wiele innych receptur zawierających produkty bogate w aktywatory sirtuin. Dzięki temu poradnikowi odkryjemy moc sirtuin, które zapewnią nam zdrowie i młody wygląd.


Co zawiera książka?


Poradnik został podzielony na rozdziały, w których poznajemy kilka (trudnych) prawd o dietach, o tym, że nie istnieje dieta cud, o tym, że cierpliwość popłaca oraz nie wszystkie diety są złe. Rozdział II prezentuje czym są sirtuiny? Jak działają na nasz organizm? Jakie są założenia diety i aktywatory sirtuin? III rozdział zawiera cenne informacje co należy jeść i pić, aby schudnąć? Poznajemy 20 najbardziej wartościowych produktów tej diety i jak komponować posiłki. IV rozdział opisuje co obejmuje zasada 7U, jak ruch wpływa na zdrowie i w jaki sposób relaks pomaga w schudnięciu. Ponadto w książce znajdziemy wiele atrakcyjnych przepisów, które zostały podzielone na główne posiłki, jakie należy spożywać w trakcie dnia oraz koktajle i napoje, których nie może w diecie zabraknąć. Ta książka to doskonałe źródło cennej wiedzy na temat zdrowego żywienia.


Dieta prezentowana przez autorki może wpływać na metabolizm tłuszczów i węglowodanów a ponadto opóźniać procesy starzenia i wydłużać czas życia. Tym bardziej należy ją poznać i sprawić by stała się nie koniecznością, ale doskonałą zmianą nawyków żywieniowych.

Czy recenzja była pomocna?