Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach

książka

Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako kreatora unikalnych wartości niematerialnych i materialnych decydujących o możliwościach rozwoju przedsiębiorstwa, w którym jest zatrudniony.

Książka powinna stać się inspiracją dla pracodawców do poszukiwania skutecznych rozwiązań służących eliminowaniu nieprawidłowości w relacjach międzyludzkich
w przedsiębiorstwach oraz doskonaleniu tych relacji dla wspólnego, czyli pracowników
i pracodawców, dobra. Praca składa się z czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel i rysunków.
I. Postrzeganie współczesnych pracodawców przez pracowników.
II. Oczekiwania aktualnych i potencjalnych pracowników a działania personalne pracodawców.
III. Aktywność personalna pracodawców w warunkach ogólnoświatowego kryzysu.
IV. Alternatywne bodźce niematerialne skutecznie aktywizujące współczesnych pracowników.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 17.05.2011

RECENZJE - książki - Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0