Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Jakość usług medycznych

Instrumenty i modele

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego "Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. W monografii ilustrowanej wieloma przykładami oraz studiami przypadków odnoszącymi się do specyfiki tej opieki przedstawiono:
- rolę i istotę jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych,
- różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma,
- narzędzia i metody zarządzania jakością o charakterze ogólnym, jak również specyficznym, np. metodę HFMEA czy MedCARVER+Shock,
- podstawowe modele doskonałości, a także ideę i znaczenie takich inicjatyw, jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

Książka, oparta na bogatym przeglądzie rodzimej i zagranicznej literatury przedmiotu, jest zaadresowana do naukowców, doktorantów oraz studentów zajmujących się problematyką zarządzania jakością usług medycznych, w tym do profesjonalistów medycznych, którzy mogą w niej znaleźć wiele rozwiązań, pozwalających im samym oraz ich organizacjom funkcjonować skuteczniej i doskonalej dla dobra swoich pacjentów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 12.03.2018

RECENZJE - książki - Jakość usług medycznych, Instrumenty i modele

4.6/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0