Jak zmniejszyć koszty pracy w oparciu o rozwiązania pakietu antykryzysowego i innych regulacji
książka
Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Ustawa z dnia 1 lipca 2009 r. o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców, zwana `pakietem antykryzysowym`, ma na celu wprowadzenie nowych rozwiązań prawnych ułatwiających działanie firm w okresie obecnego kryzysu finansowego. Poza tą specjalną ustawą, również wiele innych, aktualnie obowiązujących aktów prawnych umożliwia pracodawcom m.in. ograniczenie kosztów związanych z zatrudnianiem.Autorzy, specjaliści z zakresu prawa pracy, szczegółowo omawiają wszystkie rozwiązania zawarte w przepisach, które można zastosować z korzyścią dla firmy:
- nowe rozwiązania wynikające z pakietu: uelastycznienie czasu pracy, dofinansowywanie wynagrodzeń i kosztów podnoszenia kwalifikacji, ograniczenia w zatrudnianiu na czas określony,
- formy zatrudnienia pozwalające na redukcję kosztów: zatrudnianie bezrobotnych, stażystów, absolwentów, niepełnosprawnych, pracowników tymczasowych, elastyczne formy zatrudniania, ułatwienia wynikające z Kodeksu pracy oraz `pakiet 50+`,
- inne instytucje niwelujące skutki kryzysu: porozumienia zawieszające stosowanie przepisów, właściwa organizacja czasu pracy,
Najważniejsze kwestie zilustrowano przykładami i odpowiednimi wzorami dokumentów.
Integralną częścią opracowania jest suplement elektroniczny z wzorami dokumentacji i wybranymi aktami prawnymi (w formacie MS Word).
Stan prawny na dzień 1 października 2009 r.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 19.11.2009 |