Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Jak zbudować silną markę od podstaw (twarda)

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że `Polak potrafi`, to ta książka jest dla Ciebie.

* Jak uczynić polską markę marką europejską?
* Jak walczyć z markami sieci handlowych?
* Silne marki w Polsce i na świecie

Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:

* polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
* korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
* marka a etykieta marketingowa;
* strategie wspierania marki;
* konkurowanie z markami sieci handlowych;
* metody komunikacji z odbiorcami marki;
* cykl życia marki.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 30.03.2009

RECENZJE - książki - Jak zbudować silną markę od podstaw

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0