Jak zarobić na komunikacji marketingowej
Zasady zwrotu z inwestycji marketingowych książka
Wydawnictwo Agora |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Pojęcie zwrotu z inwestycji marketingowej dla wielu jeszcze ludzi z branży brzmi obco i nieprzyjaźnie, kłócąc się z cechami marketingu, jakimi w powszechnym pojęciu są wrażenia, kreatywność czy też wyobrażenia. Marketingowy ROI jest zaś pojęciem finansowym, ściśle związanym z liczbami i umiejętnością skutecznego, trafnego inwestowania. Książka Antony`ego Younga i Lucy Aitken w przystępny sposób przybliża zagadnienia związane z funkcjonowaniem ROI, jego związkami z globalnymi celami firmy oraz jej pracownikami, a także, na przykładach firm-gwiazd, pokazuje, co firmy i marketerzy powinni zmienić w swoich strategiach i działaniach, aby osiągnąć imponujący zwrot ze swoich inwestycji marketingowych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Agora |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 10.12.2009 |