SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Nieoczywiste
Oprawa miękka
Ilość stron 216
  • Wysyłamy w 24h

Opis produktu:

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- oczarować klientów jakością obsługi,
- kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
- postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
- zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
- radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  różne
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Ilość stron: 216
ISBN: 9788363391959
Wprowadzono: 17.10.2019

RECENZJE - książki - Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - Ron Zemke

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 16 ocen )
  • 5
    12
  • 4
    2
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: