Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania

Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Te książki staną się Twoją paletą hipnotycznych barw. Znajdziesz w nich tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców.
Dowiedz się z niej, jak:

* gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
* formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
* przechodzić od rozmyślania do działania,
* skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
* podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

Wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt?

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów - za pomocą tych książek połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 01.04.2009

RECENZJE - książki - Jak wprowadzić klienta w trans kupowania, Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0