Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Joe Vitale - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania (miękka)

Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 272
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania, Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - opis produktu:

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Te książki staną się Twoją paletą hipnotycznych barw. Znajdziesz w nich tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców.
Dowiedz się z niej, jak:

* gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
* formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
* przechodzić od rozmyślania do działania,
* skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
* podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

Wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt?

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów - za pomocą tych książek połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Książka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Joe Vitale. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, psychologia, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania liczy 272 stron. Jej wymiary to 176x250. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -38%
  • Nowość Lasoterapia
  • Bestseller Lasoterapia
Lasoterapia twarda
30,96 zł 49.95
Dodaj do koszyka
  • -28%
  • Nowość Pod gołym niebem
  • Bestseller Pod gołym niebem
Pod gołym niebem Żyj w rytmie natury twarda
35,99 zł 49.99
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • Zapowiedź Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • Bestseller Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • -32%
  • Bestseller Makramy i inne cuda ze sznurka
Makramy i inne cuda ze sznurka miękka
40,78 zł 59.98
Dodaj do koszyka

Joe Vitale - przeczytaj też

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania, Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

4.5/5 ( 6 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.