Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - Artur Jabłoński - Książka | Gandalf.com.pl
SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Copywriting & Webwriting

  • Promocja
    image-promocja

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), Copywriting & Webwriting - opis produktu:

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - o czym jest książka?


Przed Tobą kolejna pozycja książkowa warta uwagi- Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), od Artur Jabłoński. Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Jeśli zainteresowała Cię ta pozycja, sięgnij po inne tytuły autora- Artur Jabłoński. Nie będziesz żałował! Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) i o wiele więcej tylko na Gandalf.com.pl!

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - opinie


Jeśli nadal nie jesteś pewny książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), zapoznaj się z ocenami i recenzjami naszych klientów. Może oni przekonają Cię, że Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - Artur Jabłoński to pozycja warta Twojej uwagi. Po przeczytaniu książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) nie zapomnij zostawić swojej recenzji i wziąć udziału w konkursie! Wybierz książkę Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), sprawdź inne tytuły, których autorem jest Artur Jabłoński i przeczytaj biografię. To wszystko tylko na Gandalf.com.pl!
Zobacz pozostałe recenzje!

Książka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Copywriting & Webwriting, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Artur Jabłoński. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) liczy 168 stron. Jej wymiary to 140x208. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 140x208
Ilość stron: 168
ISBN: 978-83-283-2461-9
Wprowadzono: 11.11.2017

RECENZJE - książki - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

3.8/5 ( 11 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    2

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Coś Na Półce

ilość recenzji:40119

11-08-2020 19:47

Compendium copywritera.

Ta książka będzie bez dwóch zdań przydatna każdemu copywriterowi. Również tym początkującym. Artur Jabłoński prowadzi czytelnika niemalże za rączkę przez wzburzone fale copywriterskiego morza i pozwala mu suchą stopą dotrzeć do stałego lądu, którym jest... być może sukces :) Takie przynajmniej jest założenie autora i można śmiało zakładać, że niniejsza lektura raczej pomoże niż przeszkodzi w jego osiągnięciu.

Dużą zaletą książki jest to, że autor pisze niezwykle lekko, przystępnie i w zrozumiały chyba dla każdego sposób. Jeśli więc planujesz zacząć działać jako copywriter i jest to dla Ciebie jak narazie czarną magią - lepiej trafić nie mogłeś.

Kolejne rozdziały to opis przydatnych technik pisania. Jednak nie jest to pisanie w potocznym tego słowa rozumieniu, lecz pisanie, które pozwala dotrzeć do klienta, a następnie ułatwia jego zdobycie. I to na wielu płaszczyznach, w tym w przestrzeni social mediów, co jest niewątpliwą zaletą książki.

Jabłoński poza poradami warsztatowymi wykłada także kawę na ławę w kwestii czysto technicznych zagadnień związanych z copywritingiem i (przede wszystkim) webwritingiem. Dzięki książce dowiemy się jak konstruować tekst, jak układać i komponować jego szatę graficzną, a także jak sprawić żeby czytało się go w sieci łatwo i żeby był... skuteczny. Ta skuteczność jest bardzo ważna, albowiem - jak pewnie wszyscy dobrze wiemy - bardzo ważne jest to, żeby dotrzeć z właściwym komunikatem do odbiorcy już w pierwszych akapitach tekstu, mało kto bowiem czyta coś w sieci od deski do deski w dobie powszechnego scrollowania.

Książka jest zajmująca i z całą pewnością ani przez chwilę nie męczy. To zasługa stylu pisania autora, a także tego, że zastosował on w książce wszystkie zasady o których napisano w kolejnych rozdziałach w kontekście zasad dobrego copywritingu. "Jak pisać..." jest zatem żywą ilustracją tego, czego Jabłoński próbuje nas nauczyć.

Do lektury tej warto będzie wracać co jakiś czas - zawarto tutaj naprawdę sporo wartościowych porad, opisano wiele użytecznych technik pisania i sposobów na dotarcie do klienta. W dzisiejszych czasach nie jest to łatwe, a zatem przeczytanie tej książki z całą pewnością żadnemu copywriterowi (zwłaszcza początkującemu) nie zaszkodzi.

...

Czy recenzja była pomocna?