Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), Copywriting & Webwriting - opis produktu:
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - o czym jest książka?
Przed Tobą kolejna pozycja książkowa warta uwagi-
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), od
Artur Jabłoński.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Jeśli zainteresowała Cię ta pozycja, sięgnij po inne tytuły autora-
Artur Jabłoński. Nie będziesz żałował!
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) i o wiele więcej tylko na Gandalf.com.pl!
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - opinie
Jeśli nadal nie jesteś pewny książki
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), zapoznaj się z ocenami i recenzjami naszych klientów. Może oni przekonają Cię, że
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) -
Artur Jabłoński to pozycja warta Twojej uwagi. Po przeczytaniu książki
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) nie zapomnij zostawić swojej recenzji i wziąć udziału w konkursie! Wybierz książkę
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), sprawdź inne tytuły, których autorem jest
Artur Jabłoński i przeczytaj biografię. To wszystko tylko na Gandalf.com.pl!
Zobacz pozostałe recenzje! Książka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Copywriting & Webwriting, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Artur Jabłoński. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) liczy 168 stron. Jej wymiary to 140x208. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.