Jak komunikować się w pracy? - Piotr Bucki - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Jak komunikować się w pracy? (twarda)

dobre praktyki

  • Promocja
    image-promocja

książka

Jak komunikować się w pracy?, dobre praktyki - opis produktu:

To NIE jest kolejny poradnik o komunikowaniu w pracy. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, jak lepiej mówić, a przede wszystkim - jak lepiej słuchać. Nauczysz się kształtować empatię. Minimum teorii i solidna porcja praktyk. Bo komunikacja to narzędzie - najlepsze narzędzie do budowania relacji. Warto używać go z pełną świadomością. By osiągać swoje cele i budować lepsze relacje.
Rozwiń się! Teraz!

Książka Jak komunikować się w pracy? dobre praktyki, pochodzi z wydawnictwa Cztery Głowy. Autorem książki jest Piotr Bucki. Należy do gatunków: poradniki, interpersonalne, praca, biznes. Książka Jak komunikować się w pracy? liczy 80 stron. Jej wymiary to 125x70. Oprawa jest twarda. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - Jak komunikować się w pracy?, dobre praktyki

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: